Dėkui už palaikymą rinkimuose

Dėkui visiems, palaikiusiems mane rinkimuose į miesto tarybą. Jūsų dėka, dar vienai kadencijai esu perrinkta dirbti Kauno garbei ir kauniečių gerovei. Ypatingas dėkui mano šeimai ir patikimai jaunimo komandai, Jūsų parama ir pagalba man buvo labai svarbi.
Paskelbus galutinius duomenis, surinkau 1495 Jūsų palaikymo balsus. Tai lėmė, kad patekau tarp dvylikos TS-LKD atstovų, dirbsiančių miesto taryboje ateinančius 4 metus.
Esu nusiteikusi ir toliau nuoširdžiai dirbti gražinant mūsų miestą. Jei aplinkybės susiklostys palankiai, liksiu Miesto plėtros, investicijų ir turizmo komitete. Šioje srityje matau daug galimybių ir ateities planų.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Jus ankstesnėje kadencijoje palaikė "tvarkiečiai". Bandykit juos atkalbėti nuo dalyvavimo "Vičiūnų" koalicijoje ir paremti jus ir šįkart.

TS turi būti koalicijoje, o A. Kupčinskas - likti meru. Mes aiškiai parodėm savo valią 9TS gavo beveik 2 kartus daugiau balsų nei antroje vietoje likęs sąrašas). Šita planuojama koalicija yra visiškas pasityčiojimas iš rinkimų rezultatų ir žmonių, kurie tuos rezultatus suformavo.
Bandom atkalbėti. Gal ir pavyks. Derybos - sunkus reikalas.

Mūsų pusėje įsitikinimas savo darbų reikalingumu bei kauniečių išreikštas pasitikėjimas.

O koaliciniai reikalai juda į priekį :-)